+31 (0) 85 06 06 407

Klacht indienen

Dien een klacht in

 

Klachtenafhandeling

Wij van Bespaarberekening.nl doen er alles aan om onze klanten te voorzien van een voordelig energiecontract of telecomcontract. Als je een vraag heb of graag een aanbod op maat wilt kan je altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Zij helpen jou graag verder. Onze adviseurs doen hun uiterste best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kan je een klacht indienen. Wij horen dan graag van jou wat er is misgegaan zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Heb je een klacht?

Wij willen graag dat je als klant tevreden bent. Daarom doen wij er alles aan om jouw klacht op een goede en snelle manier op te lossen. Wij hebben als doel om binnen 48 uur jouw klacht in behandeling te nemen en tot een passende oplossing te komen. Zo nodig zullen wij telefonisch of via e-mail contact met jou opnemen om jouw klacht te bespreken.

Wij registeren alle klachten die bij ons binnenkomen. Op basis daarvan verbeteren wij onze organisatie en processen.

Waar kan jij jouw klacht naartoe sturen?

Om jouw klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij jou vriendelijk om de volgende informatie:

-jouw naam
-(Bij een zakelijke vraag) De bedrijfsnaam
-Het (leverings)adres
-Jouw contractnummer (deze vindt je in de e-mail)
-Een zo duidelijk mogelijke omschrijving van jouw klacht
-Zoveel mogelijk relevante documenten (als bijlagen meesturen)
-Jouw telefoonnummer en de dagen en tijdstippen —waarop jij het beste bereikbaar bent (op werkdagen tussen 9.00 en 17.15).

Deze informatie kan je per e-mail sturen naar: klacht@bespaarberekening.nl
Of per post naar Bespaarberekening.nl, Luxemburglaan 2, 225 XK te Zoetermeer.

Is jouw klacht niet naar tevredenheid opgelost?

Als je vindt dat Bespaarberekening.nl jouw klacht niet naar tevredenheid heeft opgelost, kan je voor energie terecht bij de Geschillencommissie Energie en voor telecom bij de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten.

    Hoe annuleer ik mijn energiecontract?

    Energiecontract annuleren | Klacht indienen

     

     

    Keurmerk CIRE: [Pending…]

    Contact

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag 09:00 – 17:30 uur

    Luxemburglaan 2, 2711 BC Zoetermeer
    Bel ons op: 085 06 06 407
    Mail ons op: info@bespaarberekening.nl

    Voorwaarden & Partnerschap
    Algemene voorwaardenPrivacy voorwaarden | Disclaimer | Partner worden?

    KVK: 57956529 | BTW-id: NL003447129B04 | NL37 KNAB 0601 7274 87

    Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren en je relevante advertenties te kunnen laten zien. De partijen waarmee we samenwerken kunnen dan zien dat je onze website hebt bezocht. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.  Meer info